دانلود Asphalt Street Storm Racing v1.1.5f بازی آسفالت مسابقات طوفانی برای اندروید – همراه دیتا
دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1396
نویسنده : صادق

"Asphalt Street Storm Racing" عنوانی زیبا و جذاب در سبک مسابقه ای میباشد و به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 16 هزار نفر امتیاز 3.9 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهرهای مهم و زیبا سراسر جهان با حریفان خود به رقابت بپردازید. مسابقات بازی به صورت رقابت های درگ دنبال خواهد شد و کسی که اتومبیل قوی تری داشته باشد قطعا پیروز نهایی است. بازی دارای شرایط آب و هوایی مختلف از جمله آفتابی , بارانی و برفی بوده و محیط های آن به صورت کاملا سه بعدی و با گرافیکی پر جزییات طراحی شده اند. با پیشروی در بازی با رقبا سرسخت تری مواجه خواهید شد که پیروزی در برابر آنها پاداشی بزرگ را در پی دارد.

اگر از طرفداران عناوین مسابقه ای آنلاین هستید عنوان Asphalt Street Storm Racing میتواند تجربه ای مناسب را برایتان رقم بزند.

Asphalt Street Storm Racing

تصاویری از محیط بازی:


Asphalt Street Storm Racing
 

ویژگی های Asphalt Street Storm Racing

مجموعه ای از خودروهای رویایی:

- تعداد زیادی از برترین اتومبیل های جهان و در کلاس های مختلف در بازی حضور دارند که میتوانید با خریداری , ارتقاء و سفارشی سازی آنها رقبا خود را یکی پس از دیگری شکست دهید.

رفتن برای برنده شدن:

- تعداد حریفان شما در بازی بسیار زیاد است آنها را به چالش دعوت کرده و با شکست دادنشان پول های بیشتری بدست آورید. در رقابت های تک نفره و داستانی به همراه مسابقات چند نفره شرکت کنید و مهارت های خود را به حریفان نشان دهید.

مسابقات 4 نفره:

- آیا از مسابقات معمولی درگ خسته شده اید؟ آیا مایل به چالش بزرگتری هستید؟ بازی این امکان را برای شما فراهم کرده است در مسابقات درگ این بار و به طور همزمان با 3 حریف به رقابت بپردازید و با شکست آنها از پاداش های ویژه بازی بهره مند شوید.

معجزه آب و هوا:

- آب و هوا در بازی تنها نقش زیبایی نخواهد داشت بلکه بر نوع مسابقه و اتومبیل شما و حریفتان نیز تاثیر گذار خواهد بود. با ارتقاء اجزا مناسب اتومبیل , خودرو خود را برای مسابقه در تمامی شرایط سخت آب و هوایی آماده کنید.

مسابقه در سراسر جهان:

- در شهرهای بزرگی همچون هنگ کنگ , نیویورک و پاریس به مسابقه بپردازید و از مکان های و زیبایی های منحصربفرد هر یک از شهرهای بازی لذت ببرید.

ساخت اتومبیل خود:

- با سفارشی سازی و ارتقاء اجزا مختلف اتومبیل از جمله سرعت توربو , گشتاور , قدرت موتور , نیترو , سوپر شارژر و بسیاری دیگر اتومبیل شما دیگر شبیه اتومبیل حریفتان نخواهد بود حتی اگر هر دو یک مدل باشند.

گرافیک بی نظیر:

- محیط های بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده و نور پردازی ها بسیار به واقعیت نزدیک هستند. از گرافیک کنسولی بازی این بار بر روی اسمارتفون خود لذت ببرید.

تغییرات نسخه 1.1.5f

تغییرات نسخه ی v1.1.5F :

آپدیت جدید با اضافه شدن ده ها ماشین جدید از برند پورشه .

 

نکاتی در رابطه با اجرا بازی

- بازی آنلاین بوده و به اتصال دائمی اینترنت نیازمند است

- بازی دارای دیتا حدود 600 مگابایتی میباشد که از طریق بازی به راحتی قابل دانلود است

پسورد فایل هاwww.androidkade.com

مشخصات:

  • نسخه اندروید مورد نیاز: 4.0.3
  • نیاز به روت: ندارد
  • نیاز به دیتا: دارد
لینک دانلود فایل نصبی:
 
منبع: اندرویدکده
 
توجه:

ابتدا فایل نصبی را دانلود ونصب نمایید وبعد بااطمینان از اتصال موبایلتون به اینترنت فایل دیتا600مگا بایتی را از داخل خود بازی دانلود نمایید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بهترین بازی رالی , دانلود بازی ماشینی , دانلود بهترین بازی ماشینی برای اندروید , دانلود بازی اچ دی , دانلود بهترین بازی اندرویدی , دانلود بازی اسفالت , دانلود بازی اسفالت اچ دی , دانلود جدیدترین نسخه اسفالت برای اندروید , بهترین بازی , بازی , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی , دانلود رایگان بازی , بهترین بازی ماشینی جهان , بهترین بازی ماشینی برای اندروید , دانلود رایگان بهترین بازی اندروید ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))